One and only Chance♥
MINE
POST
TUTO
LINKS
TUMBLR
TWITTER
FACEBOOK
FACEBOOK II
instagram
Ask.fm







Greyson is back(:



   
    Hey, Terkejut berukk tak bile korang tengok tittle aku nihh?! Hahaha, Maybe not, sebab aku lambat post pasal nihh xD Mungkin banyak yang dah tahuu Hal nihh kan? Hahaha, I'm too Latee >w<' Yeahh! Greyson is back to Asia again! Akuuu bolehhh pergii lahhh ^^,!! Mumy aku dahhh kasik^^, !! Wowwwwwww Wowwwwww!! Tapi problem is.. takde Orang teman pergi -.-' Kalauu takde orang teman, memang aku takbolehh pergi lahh jadi nyeee -_-'Alaaaa!! Korang tahuuu?? Greyson akan datang Ke KL la, mane lagi kan? And dia akan datang pade Birthdayy akuu!(: Wahhh! Nihh yang akuu sukee nihh! Hahaha! Akuu nak pergi laa T-T tapi takde orang pun bolehh teman, sebab nyee, haritu yang Greyson Datang, terletak di hari persekolahan --'.. Korang rase? boleh ke? Dari Johor pergi ke KL pade hari persekolah just for tengok Greyson Chance?!! Hahaha, Kalau aku bolehh je(: Just takde Orang temann lerrr /.\ ... Atotooo~ Nihh yang aku lemah semangat nihhh /.\ ... Takan aku nak skip untuk pergi lagi ke Concert Greyson Chance kan? Dahh lahh, tahunn lepas aku tak terpergii juga --' .. So, Kali nihh!!! Nakkkk jugaaa~~~~~~~~~ T-T..

     Hmm, Siape bolehh teman? Alaa -.-' .. Nak pergi singapore punye Concert tapi Mahal macam tahiikk $125? Korang rase? Malaysia punyee just Rm188, Okay banyakk lagi dari Singapore punye Tickets --'.. Then aku nihh dah lah tak reti nak ke singapore, Ape tahh lagi, tempat tempat kat singapore nih? Singapore nihh mane bolehh suke hati mak bapak kauu je nak jalan -.-' .. Ade banyak rules dia tahuukk! Hrggghh -.-' ... Aishhh.. apebolehbuat? Pujuk mati matian dengan kakak aku suruh teman akuu /.\ ...

    Hahahaha, akuu ingat lagi semalam, time balik dari sekolah, aku terus Online pergi tengok Ticket Greyson's Concert yang baru keluar pade harituu, Then masetuu mumy aku belum balik rumah lagi, So harituu juga ade KOKO -.-', So.. aku jadi macam budak cemerlang pergi je laa KOKO tuu xD, Lepastu aku kat sekolah punyee excited, Cepat cepat time dekat sekolah tuu juga laa Aku pergi call mumy aku! HuangHuang! Apepuntakboleh xD Then mumy aku tak angkat -.-' Huhh? mane orang nye nihh? Hahha, then mumy aku call balik, Then akuuu punyee laa Jakunn+Excited cepat cepat tanyee mumy! said: Mumy mumy! Greyson dah nak datang Malaysia lahh! Tickets dia dahh tukar! Lepastuu blablabla, banyak lahh aku cakap dengan mumy xD dan taksangka pula mumy aku ade kerje dekat Genting Highlands bulan 4 13-14haribulan nanti xD tapi awal sangat la, bukan nyee 17hribulan -.-'.. Hmm, Lepastu aku tanye tanye, Bolehh pergi la(: Tapi tulaah, takde orang teman -.-' .. Aishhh, lepastu, masetu sebenarnye mumy ade kat dalam kerete, lepastu time tengah dengar phone tuu~ Hahahaha! very funny is.. Laguu Waiting Outside The Lines-Greyson Chance tengah Mainkan Lahh! Huanghuang! Memang akuu katee.. Ade jodoh nih, Ade jodoh nihh xD HAHAHAHA! Taksangka pula lagu Greyson main pade time tu, patut lahh mase aku dengar.. macam kenal je laguuu nihhh.. Hahahaha, Laaa rupenye GreysonChance lerr. Lepastu takboleh blah nyee, aku cakap : Mumy! Jangan letak phone duluu, aby nak dengar laguu tuu dulu xD.. Hhaha! Apebolehbuat, mumy aku kasik letak phone nyee dekat radio player tuu xD Hahahha! Nasibbb...~ Hmmm, aku harap lahhh sangat boleh ade orang teman aku pergi!(:

Okay la, Chawww duluu.. Greyson Chance! I'm Waiting.. Waiting.. Just Waiting~ Hahahaha(:
Kbye^^,




Post a Comment



Older Post | Newer Post