One and only Chance♥
MINE
POST
TUTO
LINKS
TUMBLR
TWITTER
FACEBOOK
FACEBOOK II
instagram
Ask.fm







Back in June.




     Hey! Sorry cause i have been not update for so long time! Cause i'm starting busy with my school, tuition classes, music class, and many more. So i can't waste my time on internet. But in this 2weeks were holidays to all students. So.. I have some times to get some rest and some times to Facebook-ing, Twitter-ing, Tumblr-ing, and MOREEE! :D So.. Hey baby! I'm here! :D haha! Back to malay.
    Dalam dua minggu ni i went to KL on 26May-30May. Well~ I was not going with my family, I was going my friends :D Yeahhh! Very best lah kan! We were going to Suria KLCC, KL tower, Sunway piramid, Batu caves, MidValley and more. Haha, Jakun :P Banyak lah tempat yang kita dah pergi, sampai kaki pun dah nak patah -.-' Hehe~ Yang paling takboleh tahan.. Yang kat batu caves, Sebab? kita pergi naik tangga tu -.-' Giler kau. Haha. Kita kat sana asyik McD je. Memang aku taktahan dengan asyik McD je, So aku sanggup ke tempat lain makan xD haha! And Banyak tempat yang kita dah pergi, and ada sesetengah tempat kita dah pergi tapi takambik gambar. So, kalau takda gambar takdapat lah aku nak uploadkan(': Sorry. So okay, let me tunjuk the photos.


    Here we are! Our Hotel masa tuu! :D hotel biasa je~ bukan lahh sampai 5stars kan -.-' 3je. Haa, dalam dia cantik tauu! Tapi takda pula picture pula yang aku terambik time kat dalam bilik tuu -.-'. haha! Memang kelakar bila tengok kawan aku ambik gambar ni xDD


     Yang ni kalau taksalah kiteorang kat Pusat sains negara :D haha, Time kat sana, ada lah sikit bosan. Tapi ada juga tempat yang menarik perhatian kita. Kita? untuk gatal tangan nak merosakan barang kat sana :P haha. guran je.


     Ohh ya! This is time kita nampak budak baju warna purple tuu handsomee gilerr! So, kita jadi jakun nak sangat ambik gambar dengan dia -.-' Time tuuu terAMAT lah kelakar korang tau! -.-' Aku juga yang jadi translator dia -.-'. Haha, Tapi best juga budak ni, Friendly dude. Taklah sombong time kita berbualbual that time :D Haha, Woahh! Aku gaduh dengan kawan aku sebab ni xD Katanya, 'Arghh! Budak tu aku punya!' Haha! Ohh God! Macam bebudak je xD


     Haaa, gambar dah macam posting orang nak ambik gambar kahwin dah xP Diaorang nak gambar ni, Tapi aku taknak kasik xP Hahaha!


     Well, I'm sad when i see this picture U.U This picture is perfect without me! T-T Woahh! I'm gonna cry all day long T-T. Hmm, taknak kawan diaorang satu minit. :D Haha! Tipuu je lah -.-' Actually, ada satu lagi.. but semua akan marah kalau upload yang tu xP 


    Okay, Ini picture saya malas nak rotate xD Haa, Auto turn nak kepala anda ye :D haha! This is also at Petrosains :D jakun nak ambik gambar :D Haha!


    Ini diaaaaaaaaa, batu caves -.-'. Kau kau kau tau, betapa penatnya naik tangga tuu. Nampak kan betapa tinggi dia? Huhh -.-' Bolehh gila. Haha. Ni depan je, atas dalam dia ada lagi tau, kena naik tangga juga -.-' Haa, kita betapa hebat nya dapat habis kan. Woahh, memang kita rasa bangga ohh~ Haha.


    Harap maklum, ini bukan tangan saya ye. Tangan kawan saya -.-' Diaorang lepas turun je dari tangga tu, diaorang terus pergi ada lah kedai kecil kat sana, then diaorang pergi buat lah inai ni -.-' Huuu, sebenarnya aku pun nak buat, Tapi takksempaiannnnnnn.. haishh~ takpa, next time je :D Ohh! Kenapa ada McD? Haha, Sebab.. gambar ni ambik time kita lepas kat batu caves then kita pergi MidValley jalan jalan makan malam. :D


     Haa, ini diaaaa! Kita hampir sampai kat atas! :D ini prove kita dah sampai tauu! xDD hahaha! sumpah semput kita semua time tuu! Haa, Lepas sampai atas ni, atas nya ada lagi tau! Kau ingat apa haa?! xD haha! See next.


     Ehhh sebukk je minahh dua ni! xDD haha! Haaa, ni dah atas dia. Kalau korang nampak, bawah tu adalah tangga yang lepas kita naik tadi tuu. Perhh aku cakap -.-' .. 


     I Love this picture! :D Cantik kan? Tapi senget lah, Hee~Ehem,  malas nak rotate lahh xP Cantikk Wehh! Ni time second day dah :D Sebelum pergi Petrosains, kita pergi jalan jalan kat taman kat luar suria klcc :D


    Haaa, Here we go!(: Petrosains :D Cantik tau dalam. Ohh, kat dalam ni takambik banyak picture sangat :D  Dah excited lah nama nya kan, sampai takda masa nak sentuh camera :D haha!


     Time ni dah kat bird park :D haaa, kat sini aku penat giler giler tahap sawan lah. Aku dah patah semangat dah time tuu, sampai kitaorang berpisah sebab ada yang nak masuk ada yang taknak. Tapi kiteorang tetap habiskan juga akhirnya! T-T. Haa, Cool kan? haha!


     Ohh, ni time kita dah kat Sunway piramid :D And i love that place! Sangat best :D Ohh ni apa? ni kain sarung! :D haha! Gurauu. Ni stocking and gloves Ice Skating. All of the prices are rm144 multiply by for 4person is rm36 each :D Sangatttttttt besttttttttttttttttttttt lah skating time tuu! Ohhh Goshh! Aku nak hidup kat KL!! haha! Kalau boleh apa salah nya kan! :D 


     Haaa ini diaaa kasut nyaa~ Giler ketat -.-' naik cramp kaki selembut baby kuu~ xDDD Watapak~ haha! xD Well~ Memang sangat best moments lah aku cakap! :D


    Ini kat Aquaria, Okay, gambar blur lah xP Haha, ituuu siapa? ituu aku lahh xD


      Haaa, ni lahh spesis spesis yang aku paling aku suka tengok time aku kat dalam tuu. Ntahh kenapa aku giler time nampak Jellyfish ni! Aku suka giler time nampak jellyfishh! Lama giler aku dokk berdiri just nak tengok jellyfish tuu xD sampai kena tinggal dengan kawan aku -.-' hahaha. Aku dah macam spongebob pula aku tengok. haha!


     Ni last place yang kitaorang pergi :D KL tower(: Tinggi tauu -.-' masa naik lift tuuu, erghhhhh! Sakit telingaa!! macam naik flight pula -.-' 
  
    Haa, Lokasi lokasi yang kita pergi. Gambar nya taklah sempurna sangat >w< Sorry ye! Kita ni budak malas. Harap pardon me lah kan :D haha! Okay, mungkin sampai sini je lah carutan aku. Yelahh, dah lama aku on blog ni. Siap dah tukar semua skins lagi(: Lama wehh dah aku edit balik -.-' penat lagi dengan nak upload gambar ni -.-' Haha. Harap maklum, saya belum titunn lagi :D Haishh~ takboleh tidur lahh, kena siap packing beg lagi kejap nanti. Hmm, pergi Port Dickson for 3days again(: Family's day lahh :D Okay. Tidur dalam kereta je la :D haha! Okay. Done. Byebye sayur sayur semua :D






Post a Comment



Older Post | Newer Post