One and only Chance♥
MINE
POST
TUTO
LINKS
TUMBLR
TWITTER
FACEBOOK
FACEBOOK II
instagram
Ask.fm







Back in August.


     Hai, hai, hai dan hai untuk kalian semua. I'm back *finally* haha :D Sorry. Okay, Saya bukan kena culik, bukan kena tangkap, bukan kena jual, bukan kena dera. Haha, I'm just busy with my school and my tuition. That's why i didn't update for a long time. Sorry again. Tahun PMR lah kata kan -.-' Sad Life. Dengan Trial yang akan menjelang taklama lagi. Good~ ituu lagi lah good~ aishhh V.V, So how am i going to start this?.. Nothing to say actually(: Just terasa nak post something for my blog nie >w< 
     Okay, Now my timetable sudah fulled habis dengan tuition. Sampaikan Ahad haritu aku pun kena pergi tuition -.-' Fuhh. Giler kau~ Memang fulled, aku tengok pun trauma. :D Dengan banyak benda yang dah berlaku dalam sebulan dua nie U.U banyak ohh~ haha. Yang kelakar ada, yang happy ada, yang sedih ada, yang macam sial pun ada, yang mengejutkan pun ada. Banyak kan?(: Haha, yela, kalau takbanyak itu bukan LIFE namanya(: So, start with kelakar punya. Yang nie takboleh cerita banyak sangat -.-' nanti aku pendek umur pula kang xD Like this, i always wanted to talk with you but i was too shy, So i just pretend like i don't care to talk with you or what. And what happened, i just known that.. rupanya you have been tried to talk with me for so many times already! And i just didn't know at all -.-'. Bapak perhh -.-' aku sad life terus. Giler -.-' i didn't know that was you --' Shit man. Okay stop here. Next topic. Lagi apa? Macam sial? Okay, cikgu macam shitty then baling buku kat aku. And me lawan him balik and we started got a big war there(: So on, kena bawak jumpa Cikgu penolong kalau taksilap aku, haha. Aku taktau dia nie cikgu apa sebenarnya -.-' So, I had to meet him and i need to explain about what have been happened that time. Fuck you shit. Cikgu aku menambahkan cerita pula. Aku pun apa lagi? Marah serupa pontianak nak mintak suami dia balik, explain serupa seorang jantan nak kawin dengan seorang jantan dan merayu untuk sahkan perkahwinan mereka. *Sorry, ayat untuk korang paham tu pelik sikit* Hahaha xD it's not my fault(: haha. Haish, kenapa lah tahun nie aku PMR? Kenapa lah minggu lah juga aku dah nak TRIAL? Kalau lah aku takda TRIAL tahun depan, dapat lah aku kena gantung seminggu dengan cikgu(: Kalau lah aku tak PMR tahun nie, dah lama aku gaduh dengan pengetua untuk takpayah kasik surat berhenti terus aku mintak surat tukar ke international school je kan bagus U.U Apa lah. Langsung takbest. Takkena gantung sebab aku dah nak exam -.-' So cikgu kasi cancel kan gantung seminggu tu -_-' Apa?.... Takdapat mintak surat tukar sekolah sebab nama aku dah daftar kat sini -_____-' What the what?...... Sungguh malang --'. Apa boleh buat~ aku takda jodoh dengan gantung dan transfer sekolah V.V Takpa arh, next year je la :D Woah~ next year kita buat lagi ye(: Bhahaha! :D byebye(:

-via twitter-
#MyAugustWish bless my TRIAL. Amen. 
#MyAugustWish Happy birthday to my birthday boy, Greyson Chance on this 16August(: 
#np  We run the night-Havana brown




Post a Comment



Older Post | Newer Post