One and only Chance♥
MINE
POST
TUTO
LINKS
TUMBLR
TWITTER
FACEBOOK
FACEBOOK II
instagram
Ask.fm







Freedom is mine now.



     Hey guys, I'm back and yes finally yeah. Ahaha. Okay, at first of all, i just want to say i'm so sorry to all of you guys cause i had didn't update for a long time. Sorry to all again. Cause i'm too busy with my exam which was just finished that day. And now i'm back to update. Did you see the photo up here? Ahaa, that's The beatles! and you must be asking why am i put this as my photo? Ahaa, That's because The Beatles was always inspiring by Greyson to write a lots of his song. And with another reason is because Greyson loves them too. This band had been start since i was still not born. Ahahahaha, Okay okay.
      Okay now it's 7.09am and i'm Not sleeping yet from last night. Ahaha, That's cool huh? hakhakhak. Saya bukan tak nak tidur. Tapi tak boleh. That's why haa. Hmm, Semalam adalah last day school but i didn't go. Cause my friend said that we no need to go. That's only form3 no need to go yesterday and i also don't know why. But i really don't care about this sebab i already having my cuti sendiri since the last day of the examination and after that i just had been go for 2 days to school until yesterday. Cool kan? So tepuk lah tangan haa *Bunyi pok pok pok sebentar* Ahaha no lah just joking. Bukan apa actually, saya bukan malas tapi penat lah nak bangun awal. *haa, alasan je ni* Ahaha, Tapi betul sebenarnya, lagi lagi saya sejak cuti sendiri ni, asyik siang tidur malam hidup gitu. Nak aku pergi sekolah? Haa, hampeh lah jadinya. Ahahaa. Tapi ada juga planned kata nak pergi semua before last day school untuk snap picture untuk kenangan lah katanya~ Haa see now? Apa jadi? Semua sama malas nak pergi, Apa daaa~ Ahaha. Semua malas sebab katanya nak cuti selepas dah habis PMR ni lah kan. Nak relaxkan mind lah kan~ Ahaha habis kosong semua kelas sebab banyak yang takpergi. Dah macam betul betul holidays! Ahaha, suka lah semua kan dah cuti ni? Bosan sebenarnya cuti ni, Tak pergi mana pun. Perhh boleh gila weh kalau everyday camnie. Aishhhhh.
       Tapi apa boleh buat kan? Dah ada cuti, kita gunakan je lah. Haaa.. Hmm. Yelaa, banyak lagi yang aku story. Tapi takut pula aku nanti story sampai kalahkan penulis novel lah pula kan. Hmm. Banyak benda yang berlaku sejak pada hari hari yang aku tak update ni. Semua datang dan semua menyusahkan dan juga that's all killing me. Semua benda, semua benda yang datang tetiba je. Sumpah aku cakap, aku memang tak happy langsung. All that happened semua benda yang kita tak dijangkakan betul. Dari family ke kawan, kawan dan banyak hal lagi. Tapi aku decided untuk tak nak tulis kat sini. Nanti banyak yang tahu, banyak lah mulut orang kan. So biar aku seorang je yang tahu dan seorang je yang bertahan dan banyakkan berdoa. Walaupun kekadang ni memang sangat menghilangkan mood aku. Tapi aku kena be strong, You know? What doesn't kill you makes you stronger.. lalalalala *layan kepala dengan lagu stronger kejap* Hmm, So be stronger! Yeah saya boleh! Awak boleh? Kalau awak boleh, saya mesti pun boleh! Yeah Malaysia boleh! *Sawan* Okay stop menggila. I know that God has a good plan for us. Yes cause i know that. And also i'm going to stop until here. Kaykay, I'll update soon if i had more free time. God blesses you. Byebye.

Lots of love,
beccamatt.




Post a Comment



Older Post | Newer Post